Правила та Умови

Угода

Дана Угода носить характер публічної оферти у відповідності до ст. 633, 641, 642 глави 53 Цивільного Кодексу України і є еквівалентом “усної угоди”, та у відповідності з чинним законодавством України має належну юридичну силу.

  1. УГОДА ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ
    1. Перевізник, який зареєстрований і діє відповідно до вимог Держави, де здійснюється перевезення, з однієї Сторони, і
    2. Клієнт (фізична або юридична особа), що замовляє та оплачує послугу, пасажирського перевезення (у тому числі і багажу), у тому числі і на користь третьої особи, з іншого боку, склали Угоду публічної оферти (далі Угода) про наступне:
  2. ПРЕДМЕТ УГОДИ
    1. На підставі цієї Угоди, Перевізник зобов’язується надати послуги з перевезення Клієнта та його багажу (далі Послуга), відповідно до обраного Клієнтом маршруту, датою і часом відправлення, а Клієнт зобов’язується попередньо оплатити Послугу.
    2. Маршрутний лист, виданий Клієнту, є невід’ємною частиною цієї Угоди, і є свідоцтвом про укладення Угоди та Договору перевезення між Перевізником та Клієнтом.
    3. Маршрутний лист пасажира формується у відповідності з вибором Клієнта та актуальною інформацією про послуги Перевізника, розташованих у програмному комплексі на сайті«compass.lviv.ua» (далі ПК).
    4. Номер Маршрутного листа пасажира генерується ПК, є унікальним номером Угоди.
    5. Маршрутний лист не дає права скористатися Послугою, а підлягає обміну Перевізником, на квиток або посадковий талон.
    6. Термін акцепту публічної оферти не обмежений.
  3. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
    1. Права перевізника:
      1. змінювати умови надання Послуги, у тому числі переоформлення або повернення коштів за невикористане перевезення, попередньо розмістивши інформацію в ПК;
    2. Обов’язки перевізника:
      1. надати Послугу, відповідно до обраного Маршруту;
      2. в разі скасування або зміни умов надання Послуги повернути кошти, отримані як передоплату Клієнту;
      3. надавати консультації з питань, що виникають у Клієнта з приводу використання Послуг: оформлення замовлення, умови переоформлення та повернення Маршрутного листа;
      4. зберігати конфіденційність інформації, отриманої від Клієнта;
      5. ознайомити Клієнта з Правилами перевезення пасажирів і умовами оформлення замовлення, переоформлення та повернення Маршрутного листа пасажира;
      6. обміняти Маршрутний лист на квиток або посадковий талон.
    3. Права Клієнта:
      1. Отримати консультації з питань, що виникають з приводу використання Послуг: оформлення замовлення, умови переоформлення та повернення Маршрутного листа пасажира;
    4. Обов’язки Клієнта:
      1. оплатити Послугу;
      2. надавати достовірну інформацію необхідну для оформлення замовлення;
      3. вимагати дотримання конфіденційності по відношенню до інформації, що надається при попередній оплаті;
      4. надати документи, що засвідчують особу Клієнта, при обміні Маршрутного листа на квиток або посадковий талон.
  4. УМОВИ І ПОРЯДОК ОПЛАТИ
    1. Клієнт оплачує послуги Перевізника шляхом 100% передоплати готівкою або безготівковим розрахунком, банківською карткою.
    2. Ціна Послуги формується з ціни фактичної вартості послуги, тарифу, зборів і податків з урахуванням винагороди третьої сторони, що бере участь в укладанні цієї Угоди, і вказується в Маршрутному листі пасажира.
  5. ТЕРМІН НАДАННЯ ПОСЛУГИ
    1. Маршрут, дата, час відправлення та прибуття відображені у Маршрутному листі.
    2. Факт закінчення надання послуги – прибуття в кінцевий пункт, зазначений у Маршрутному листі.
  6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
    1. Перевізник несе відповідальність за:
      1. надання послуг Клієнту;
      2. затримку і/або скасування, та/або перенесення, зміни умов надання Послуги;
      3. рівень обслуговування на своїх рейсах.
    2. Клієнт несе відповідальність за:
      1. надання недостовірних даних, при оформленні Послуги;
      2. за оформлення необхідних документів (віза і т. д.) для перетину кордонів інших держав.
    3. Звільнення від відповідальності Перевізника:
      1. за відхилення від розкладу, несвоєчасну подачу транспортного засобу, що виникли внаслідок обставин непереборної сили (включаючи, але не обмежуючись: погодні умови, затори (“корки”) на дорогах, дії держорганів і т. д., а також дії самих пасажирів, що впливають на виконання зобов’язань) або інших обставин (технічні несправності автобуса на шляху до місця відправлення), які Перевізник, незважаючи на вжиті заходи, не зміг передбачити і запобігти їм;
      2. за витрати, що виникли у пасажира внаслідок несвоєчасного прибуття до пункту призначення;
      3. за будь-які збитки, які виникли у пасажира в результаті злочинної діяльності будь-якої приватної особи (у тому числі інших пасажирів, учасників руху або екіпажу);
      4. при проблемах, що виникають у пасажира з державними інстанціями у зв’язку з документами (паспорт, візи, страховка і т. д.) або вмістом багажу пасажира;
      5. за речі, залишені або забуті в салоні автобуса.
  7. ВРЕГУЛЮВАННЯ СПОРІВ
    1. Сторони будуть регулювати шляхом переговорів будь-які суперечливі питання, розбіжності або претензії, які можуть виникнути щодо цієї Угоди або у зв’язку з її виконанням.
    2. Всі суперечливі питання розглядаються за наявності письмової заяви, переданою поштою або факсом. Досудовий порядок врегулювання спору є обов’язковим.
    3. У випадку якщо Сторони не зможуть досягти згоди щодо суперечливих питань шляхом переговорів, ці питання підлягають вирішенню, згідно чинного законодавства України.
  8. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
    1. З усіх питань, не врегульованих в тексті цієї Угоди, Сторони керуються чинним законодавством України.
    2. У разі внесення змін до цієї Угоди, її призупинення, припинення її дії, Перевізник зобов’язаний надати Клієнту всі послуги, які були їм оплачені.
    3. Кожна Сторона гарантує іншій Стороні, що володіє необхідною дієздатністю, а також усіма правами і повноваженнями, необхідними і достатніми для укладання і виконання Угоди згідно з її умовами.

Правила та умови повернення квитків.

Обов’язково роздрукуйте квиток!
При посадці в автобус роздрукований квиток не дійсний без паспорту або документу який посвідчує особу!!!
Причини та умови повернення:
1. Добровільно, не менше ніж за добу до відправлення рейсу Орієнтовна сума повернення 250 UAH.
2. Примусово, відміна рейса сума повернення 350 UAH.
Повернення коштів здійснюється при надсиланні заявки на email: lvivcompass@gmail.com

Конфіденційність і захист інформації.

 

  1. Надаючи свої персональні дані ФОП “Дудок Василь Богданович” надалі, компанія “Компас”, Відвідувач Сайту/Користувач/Клієнт дає згоду на їх обробку компанії “Компас”, у тому числі й з метою просування товарів і послуг, а також передачу персональних даних третім особам, залученими компанії “Компас” з метою виконання зобов’язань перед відвідувачеми сайтів/Користувачем/Клієнтом у рамках Публічної оферти.
  2. Відвідувач Сайту / Користувач / Клієнт дає згоду на отримання від компанії “Компас” транзакційно-тригерних повідомлень, інформаційних повідомлень, а також новинних і маркетингових повідомлень. Частота повідомлень залежить від факторів і дій Відвідувача Сайту/Користувача/Клієнта, в той же час компанії “Компас” бере на себе зобов’язання докласти зусилля, щоб Відвідувач Сайту/Користувач/Клієнт не отримував надмірну кількість розсилок.
  3. Відвідувач Сайту/Користувач/Клієнт несе відповідальність за відомості, компанії “Компас” на Сайті в загальнодоступній формі.
  4. Компанія “Компас” має право здійснювати записи телефонних розмов з відвідувачем сайту/ Користувачем /Клієнтом. При цьому компанії “Компас” зобов’язується: запобігати спробам несанкціонованого доступу до інформації, отриманої в ході телефонних переговорів, та/або передавати її третім особам, які не мають безпосереднього відношення до виконання Замовлень.
  5. У разі якщо Відвідувач Сайту/Користувач/Клієнт хоче відмовитися від отримання розсилки, то для цього достатньо клікнути на посилання «Відмовитися від розсилки» внизу листа. Відписка від отримання повідомлень завжди доступна внизу кожного email-повідомлення, а також компанії “Компас”завжди реагує на прохання відвідувачів сайту/Користувачів/Клієнтів про відписку від отримання повідомлень при зверненні до служби технічної підтримки (lvivcompass@gmail.com.).
  6. Фізична адреса компанії “Компас”: 79000, м. Львів, пл. Ринок 29. Контактні номери телефонів +38 097 248 68 46. Адреса електронної пошти Адміністрації сайту для розгляду звернень користувачів та інших осіб, включаючи надання технічної підтримки користувачам: lvivcompass@gmail.com.